Presentació de llibre: S’avorreixen els gats de Miquel Sánchez Rovira

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del llibre S’avorreixen els gats? de Miquel Sánchez Rovira.

L’autor és titulat en educació infantil i primària, amb menció en llengua anglesa i es tracta de la seva segona novel·la d’aquest vigatà que l’any 2020 va publicar L’home que no tenia espatlles.

Durant la presentació comptarem amb la presència de l’autor, Miquel Sànchez Rovira i de la correctora del llibre Maria Fuentes Parés.

La presentació del llibre S’avorreixen els gats? de Miquel Sànchez Rovira es farà:

Dissabte, 6 de novembre de 2021 a les 12:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Sala Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.