Presentació i recital poètic: Cruesa, Duresa, Nuesa de Marta Coll Autet

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació i recital poètic del llibre Cruesa, Duresa, Nuesa Viatge a l’interior de mi mateixa.

L’acte anirà a càrrec de l’autora dels poemes Marta Coll Autet i comptarà amb acompanyament musical de Guillem Gallifa (guitarra).

La presentació i recital de Cruesa, Duresa, Nuesa Viatge a l’interior de mi mateixa es farà:

Dissabte, 20 de novembre de 2021 a les 12:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Sala Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.