Presentació de llibre: Joan Triadú, en conversa

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del llibre Joan Triadú, en conversa que s’ha publicat en motiu de l’Any Joan Triadú que se celebra enguany per commemorar la figura del pedagog, escriptor i crític literari nascut a Ribes de Freser fa cent anys.

L’acte comptarà amb la presència de Susanna Àlvarez i Rodolés, filòloga i editora del llibre i Francesc Codina, professor i escriptor, que repassaran el llegat de Joan Triadú.

Per saber-ne més:

La presentació del llibre Joan Triadú, en conversa es farà:

Dimarts, 23 de novembre de 2021 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.