Club de lectura de Salut mental amb les Biblioteques d’Osona

Amb els actes organitzats per commemorar el Dia Mundial de la Salut Mental, que enguany s’allargaran fins el mes de desembre a causa de la pandèmia de Covid-19, les Biblioteques d’Osona participen, com ja és tradició, amb un club de lectura a nivell comarcal sobre un llibre que tracti algun tema de salut mental.

El llibre escollit aquest any és Ioga de l’escriptor francès Emmanuel Carrère, on l’autor narra en primera persona com una depressió el va portar a un ingrés hospitalari durant quatre mesos.

La novel·la també tracta altres temes com la crisi de parella, la ruptura afectiva i les seves conseqüències.

Aquest llibre està considerat un dels millors de l’autor.

Les persones interessades en participar en el Club de Lectura de Salut Mental d’aquest any ja poden passar a recollir el llibre a la seva biblioteca habitual.

La trobada del Club de lectura de Salut mental amb les Biblioteques d’Osona es farà:

Dilluns, 13 de desembre de 2021 a les 19:00 h. al Teatre Municipal de Manlleu (Carrer del Pont, 9. Manlleu).

Per saber-ne més:

Aquesta entrada s'ha publicat en La Salut Mental a les Biblioteques d'Osona, Salut mental i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.