Concurs de Reels d’Instagram “METAMORFOSI”

En el marc del la programació organitzada a Osona amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental (10 octubre), les Biblioteques d’Osona, Osonament i Vic Comerç, convoquen la primera edició del Concurs de Reels d’Instagram “METAMORFOSI, adreçat a joves de 16 a 29 anys.

Els vídeos han de tenir una durada màxima d’un minut i han de girar al voltant de la temàtica salut mental i pandèmia:

“Quins efectes ha tingut la pandèmia? Han canviat els vostres hàbits, la vostra manera de pensar, la vostra manera de relacionar-vos, d’estudiar o treballar… En definitiva, com l’heu afrontada? Us ha transformat d’alguna manera?”

El termini per presentar els vídeos s’obre avui 15 de novembre i finalitza el 15 de desembre  2021.

Cal seguir i mencionar els comptes: @osonament, @bibliotequesosona i @viccomerc

També afegir l’etiqueta #concursmetamorfosi un cop publiqueu el vostre vídeo.

Premis

Hi haurà un únic premi d’una targeta regal de 150 euros gentilesa de Vic Comerç per gastar a qualsevol dels comerços adherits.

També es farà un sorteig entre tots els participants d’un lot de 4 llibres gentilesa de les Biblioteques d’Osona i un dinar per a dues persones al Casal Cívic de Torelló, gentilesa d’Osonament.

Podeu consultar les bases del concurs a:

Aquesta entrada s'ha publicat en La Salut Mental a les Biblioteques d'Osona, Salut mental i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.