Llegir/Sentir TRI-A-DÚ

La Biblioteca Joan Triadú de Vic i El Patronat d’Estudis Osonencs us conviden assistir a Llegir/Sentir TRI-A-DÚ, un espectacle criticomusical basat en textos de/sobre Joan Triadú amb motiu de la celebració de lAny Joan Triadú que commemora el centenari del naixement d’aquest pedagog, escriptor i crític literari nascut a Ribes de Freser l’any 1921.

L’acte anirà a càrrec de David Paloma (guió i veu) i comptarà amb l’acompanyament musical d’Alba Comasòlives (guitarra i flauta travessera) i Lídia Vila (saxòfon).

Dijous, 2 de desembre de 2021 a les 19:00 h. al Temple Romà de Vic (c/Pare Xifré, 2. Vic)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Espectacle i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.