Exposició: Els barris de Vic. Concurs de fotografia

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a visitar l’exposició Els barris de Vic. Concurs de fotografia. La mostra recull les instantànies que han participat en el concurs fotogràfic organitzat per l’associació Amics de la Ciutat de Vic i compta amb la col·laboració de les associacions de veïns dels barris de Vic.

La mostra s’inaugurarà el dimarts 28 de desembre de 2021 a les 19:30 h. i també es farà l’acte d’entrega dels premis als guanyadors del concurs.

Podeu visitar l’exposició Els barris de Vic. Concurs de fotografia:

Del 28 de desembre de 2021 al 29 de gener de 2022 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Josep Romeu)

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.