Exposició: Lliures i sense por

La Biblioteca Joan Triadú de Vic i l’associació Mileva us conviden a visitar l’exposició Lliures i sense por, una mostra dissenyada i comissionada per l’Institut Català de les Dones i l’entitat feminista Creación Positiva que vol reivindicar el dret a la llibertat sexual i la seguretat de les dones en l’àmbit públic i privat.

Aquesta exposició itinerant és un recurs formatiu per reflexionar sobre què són les violències sexuals, com identificar-les, quines són les causes i què es pot fer davant les diverses situacions de violència que es poden trobar les dones al llarg de la seva vida.

L’exposició Lliures i sense por es podrà visitar:

Del 5 al 29 de gener de 2022 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.