Exposició: Nazari Raurell. Dibuixos

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a visitar l’exposició de dibuixos de l’il·lustrador osonenc Nazari Raurell.

La mostra s’inaugurarà el dimarts 1 de febrer de 2022 a les 17:00 h. a l’Espai Josep Romeu i comptarà amb la presència de l’autor.

Podeu visitar l’exposició de dibuixos de Nazari Raurell:

De l’1 al 28 de febrer de 2022 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.