Presentació de llibre: Relats del buscador de Guillem Gallifa

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del llibre Els relats del buscador de Guillem Gallifa.

Es tracta d’una recopilació de contes inspirats en les diferents tradicions del món on els personatges viuen experiències i es fan preguntes tot intentant resoldre el Misteri de la Vida.

L’autor és llicenciat en Filosofia per la Universitat Autònoma de Barcelona, col·labora en diversos mitjans de comunicació i és membre de l’ANIN (Associació de Narradors i Narradores de Catalunya). També és un bon coneixedor de les tradicions orientals (hinduisme, taoisme, budisme…) i realitza conferències sobre filosofia i orientalisme.

La presentació del llibre Els relats del buscador de Guillem Gallifa es farà:

Dissabte, 19 de març de 2022 a les 12:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.