8 de març, Dia internacional de les Dones

El Dia internacional de les Dones és un dia escollit per les Nacions Unides per reivindicar a nivell global la igualtat de drets entre homes i dones. Cada any amb més força s’organitzen activitats a tots els nivells socials i culturals relacionats amb el feminisme i amb la igualtat de gènere.

A la ciutat de Vic i a la comarca d’Osona podeu trobar un programa d’activitats que s’allarga durant tot el mes de març que inclou xerrades, exposicions, projecció de documentals i una programació especial al teatre Atlàntida que, amb el títol de #Ambveudedona, porta a la ciutat de Vic concerts i obres de teatre amb perspectiva de gènere.

Podeu consultar la previsió dels actes amb motiu del 8 de març a:

A la Biblioteca Joan Triadú de Vic trobareu, durant el mes de març, una exposició documental amb una selecció de llibres que tracten el tema del feminisme i la igualtat de drets entre homes i dones.

Són llibres que tenen per objectiu sensibilitzar sobre les desigualtats, reivindicar canvis més efectius i reconèixer les aportacions de les dones d’arreu del món en els diferents àmbits socials, culturals i econòmics. També de casa nostra.

També podeu consultar l’especial del Dia internacional de les Dones a la Biblioteca Virtual de les Biblioteques XBM. Per accedir-hi cliqueu a la imatge següent:

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Notícies, Uncategorized i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.