Exposició: Dibuixos d’una clausura forçosa de Josep Ricart

El proper divendres (dia 25) celebrarem el Dantedì, la diada nacional de Dante Alighieri —declarada pel govern italià l’any 2020 i que commemora la data de l’inici del viatge de Dante pels tres regnes de la Comèdia, el 25 de març del 1300—, amb la inauguració de l’exposició de Josep Ricart Com la mosca fa loch a la zenzara. La mostra aplega una trentena llarga de dibuixos inspirats en la lectura de la Comèdia de Dante que l’artista va començar arran del confinament del mes de març de 2020.

Us hi esperem!

Per saber-ne més:

L’exposició Dibuixos d’una clausura forçosa de Josep Ricart es podrà visitar:

Fins el 30 de juny de 2022 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.