Club de lectura de novel·la negra: I tu, quina mena de mare ets? de Paula Daly

A la trobada del Club de lectura de novel·la negra del mes de maig comentarem el llibre I tu, quina mena de mare ets? de Paula Daly.

On és la Lucinda? Aquesta és l’esborronadora pregunta que plana sobre els habitats de Troutbeck, un poble idíl·lic de la regió dels llacs.

La història comença quan la Lisa Kallisto, treballadora i mare de tres fills, descobreix horroritzada que la Lucinda, companya de la seva filla adolescent, ha desaparegut quan era al seu càrrec. La Lucinda és la filla de la Kate, amiga íntima de la Lisa i mare modèlica, a qui la Lisa no pot evitar estimar i envejar alhora. Quan la Lucinda desapareix, la Lisa decideix ajudar a buscar-la i es posa a disposició de l’eficient agent de policia Joanne Aspinall, que investiga diversos casos de desaparicions a la zona.

I tu, quina mena de mare ets? s’ha convertit en un dels thrillers més comentats de l’any, ja que no tan sols explica una història que deixa el lector sense alè, sinó que a més aborda una qüestió de plena actualitat: què hem de fer per sortir-nos-en en el dia a dia, quan tenim un munt de coses al cap; quantes coses hem de sacrificar per atendre les responsabilitats laborals i familiars, i quin cost emocional té tot plegat.

«Em desperto més cansa que quan me’n vaig anar a dormir […]. Què ha estat de mi? Abans sempre tenia temps per als altres. Ara estic tan esgotada que em passo el dia amb els nervis de punta, i no ho suporto.»

LisaKallisto

(Sinopsi de la contraportada)

Paula Daly, autora britànica nascuda a Lancashire, era psicoterapeuta fins que l’any 2013 va publicar la seva primera novel·la policíaca, I tu, quina mena de mare ets? amb la que va tenir un gran èxit. Actualment es dedica exclusivament a l’escriptura, és autora de sis novel·les policíaques, traduïdes a una quinzena d’idiomes i ha estat finalista al premi Gold Dagger Award l’any 2014 amb la seva segona novel·la Keep your friends close. Les seves obres més conegudes s’han adaptat a una serie de televisió de sis capítols que té per títol Deep water.

La conductora del Club de lectura de novel·la negra és Elisabet Contreras.

Les persones interessades a participar en aquest Club de lectura ja poden passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

La pròxima trobada del Club de lectura de novel·la negra es farà:

Dimecres, 18 de maig de 2022 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic *

* Activitat sotmesa a les condicions que determini el PROCICAT a causa de la pandèmia de coronavirus. En cas que no sigui possible fer la trobada presencial del Club de lectura de novel·la negra, l’activitat es farà de manera virtual a través de l’aplicació de videoconferència Jitsi Meet.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.