Presentació de llibre: La meditación Tu fuente de poder de Josep M Clopés

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del llibre La Meditación Tu fuente de poder de l’autor Josep M. Clopés. Diplomat en Direcció de Marketing, Clopés té una gran experiència professional en l’àmbit directiu i executiu, ha treballat com a director general, director de màrqueting i consultor en empreses del sector industrial i TIC. Com a emprenedor, a part de diverses iniciatives empresarials, ha creat Executive Meditation, una iniciativa orientada a la formació de directius i executius en el creixement personal i professional a través de la meditació avançada amb l’objectiu d’assolir un nou nivell de lideratge. En l’àmbit de la meditació té més de 35 anys d’experiència en la pràctica i una dècada en l’ensenyament i ha desenvolupat aquesta tècnica mil·lenària aplicant-la als temps actuals per a millorar la potència mental, la salut, el comportament social i la qualitat de vida.

Ha col·laborat amb Gaspar Hernández al programa L’Ofici de Viure de Catalunya Ràdio, com a expert en desenvolupament personal a través de la meditació.

Durant la presentació del llibre comptarem amb la presència de:

Gaspar Hernández, escriptor, crític literari, periodista català i director i presentador el programa L’Ofici de Viure a Catalunya Ràdio.

Àngels Campà, escriptora, professora d’Universitat, experta en aromateràpia, xaman i treballadora de la llum.

Jordi Català, escriptor, enginyer tècnic industrial.

Manel Saltor, escriptor i professor de mindfulness.

La presentació del llibre La meditación Tu fuente de poder de Josep M. Clopés es farà:

Divendres, 13 de maig de 2022 a les 19:00 hores a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.