Club de lectura en anglès: Eleanor Oliphant is completely fine de Gail Honeyman

A la trobada del Club de lectura en anglès del mes de maig comentarem el llibre Eleanor Oliphant is completely fine de Gail Honeyman.

L’Eleanor Oliphant sempre diu el que pensa. Lluita per deixar de ser algú amb poques habilitats socials. S’ha preparat un calendari vital molt acurat i estricte per evitar interaccions socials: passa els caps de setmana sola menjant pizza congelada i bebent vodka i tots els dimecres parla amb la seva mare. Però tot canvia quan l’Eleanor coneix en Raymond, l’informàtic de l’oficina. Junts abandonaran la soledat en la que han estat vivint.

(Sinopsi del llibre)

Gail Honeyman (Stirling, Escòcia; 1972 – ) és filla d’una funcionària i un científic i ja de ben petita era una gran lectora. Es va graduar en llengua i literatura francesa a la Universitat de Glasgow i va fer un postgrau de poesia francesa a la Universitat d’Oxford. Ha treballat a la Universitat de Glasgow en l’àmbit administratiu. La seva primera novel·la, Eleanor Oliphant is completely fine va guanyar el premi Costa Debut novel Award l’any 2017. S’ha traduït a 27 idiomes i n’ha venut més de 2 milions d’exemplars. També ha rebut el The British book award Book of the year i el BAMB Reader’s choice Award.

Es preveu que l’any 2023 s’estreni la pel·lícula basada en aquesta novel·la, protagonitzada i produïda per l’actriu Reese Witherspoon i la productora cinematogràfica MGM.

Per saber-ne més:

Les sessions són conduïdes per Laura Arumí.

La trobada del Club de lectura en anglès es farà:

Dimecres, 25 de maig de 2022 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic*

* Activitat sotmesa a les condicions que determini el PROCICAT a causa de la pandèmia de coronavirus. En cas que no sigui possible fer la trobada presencial del Club de lectura en anglès, l’activitat es farà de manera virtual a través de l’aplicació de videoconferència Jitsi Meet.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.