Exposició: Cosmos d’Olga Skildery

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a visitar l’exposició Cosmos de l’artista sabadellenca Olga Skildery.

Les seves obres, delicades, potents i molt expressives són un reflex de l’estat emocional de l’artista, que utilitza diverses tècniques pictòriques com l’aquarel·la o el dibuix amb tinta en els seus treballs.

Podeu veure l’exposició Cosmos d’Olga Skildery:

Del 2 al 28 de maig de 2022 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.