Els Vespres malgastats 2022 a Vic

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la sessió vigatana del cicle de poesia contemporània Els Vespres Malgastats.

Anirà a càrrec dels poetes Joan Deusa i Josep Piera i comptaran amb l’aportació artística d’Anna Reixach.

Joan Deusa (Gandia, 1993) es va graduar en Filologia Hispànica per la Universitat de València el 2015 i, el 2018, en Filosofia. Als 23 anys va publicar el seu primer llibre de contes, Periplo lapislázuli i, un any després, el 2017, va ser guardonat en el XXVI Certamen de Poesia Jove Miguel Hernández Daia Nova. L’any 2018 va ser finalista del premi Salvador Iborra de Poesia Jove en Català (AELC). Més endavant, el 2019, va passar a formar part de l’associació d’escriptors Saforíssims i va fundar i dirigir Poetry Span, la revista antipoètica de treballadorXs precariXs i desocupaXs. A més a més, ha publicat textos de diferents gèneres a les revistes Gargots, Caràcters Reduccions. El seu poemari Camelot o la poesia social ha guanyat el Premi Ibn Hafaja Ciutat d’Alzira.

Per saber-ne més:

Josep Piera (Beniopa, País Valencià; 1947 – ) llicenciat en magisteri, és poeta, narrador i traductor valencià. La Generalitat de Catalunya li va concedir la Creu de Sant Jordi l’any 1991. Les seves obres, tan en vers com en prosa, han rebut els premis més prestigiosos com el Carles Riba de poesia i el premi Josep Pla de narrativa. L’any 2018 va publicar un volum recopilatori de la seva Poesia completa 1971-2018.

Per saber-ne més:

• Josep Piera a la web de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana (AELC)
  • Obres de Josep Piera a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

L’artista Anna Reixach ha fet la creació Xim-xim basada en els poemes Suavitat universal de Joan Deusa i Plou, com per unes galtes tristes… de Josep Piera i també acompanyarà als poetes a la sessió de Els vespres Malgastats.

La trobada de Els vespres Malgastats es farà:

Dijous, 19 de maig de 2022 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Espectacle i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.