Exposició: 5 elements

L’Espai Josep Romeu acull l’exposició de fotografies 5 elements del Taller de Fotografia del Centre Penitenciari de Lledoners.

Es tracta d’un dels projectes que ha engegat aquest taller de fotografia que fa més d’una dècada que s’imparteix al centre penitenciari a càrrec de l’artista multidisciplinar Maria Vernet. En aquest projecte hi participen els reclusos de la presó i busca donar oportunitats i mostrar la realitat social dels centres penitenciaris.

L’exposició 5 elements del Taller de Fotografia del Centre Penitenciari de Lledoners es pot visitar:

Del 27 de maig al 22 de juny de 2022 a l’Espai Josep Romeu

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.